Temat: Zuziek: Wszystko o StarEdicie i nie tylko ...a Offset to miejsce w pliku Iscript.bin. Przełącz na Entry Header. Zauważysz pewnie dużo... i jeszcze więcej pól . A więc: każde z nich odpowiada jednemy typowi animacji. Na samej górze jest wlaśnie pole Type (przypomnij sobie, co mówiłem przy opisie Type przy opcji Create New Header - ilość tych pól to właśnie ilość typów animacji). Za pomocą przycisku Edit możemy zmieniać typ nagłówka (czyli ilość typów animacji). Zanim opiszę typy animacji, możesz zadać mi pytanie - o co chodzi z tymi wszystkimi liczbami? Do tego dojdziemy (jeśli nie masz żadnych liczb, to w Main Header wybierz jakiś nagłówek). Oto spis typów animacji:
Initial Animation - aniamacja jednostki, gdy jest ona w postoju. Wiem, że "initial" znaczy "rozpoczęcie", ale większość jednostek zaraz po treningu / budowy od razu przechodzi w stan postoju.
Death Animation - animacja... Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=95
Temat: [gosuke weapon mod 6] gosuke weapon mod 6 ver 1.0 OPIS Modyfikacja części animacji broni oraz dwie zupełnie nowe: "Sturm Ruger GP100" oraz "Mosin Nagant M1891/30". Nowa animacja biegu dla SVD, SVU i PKM. Chaser13 - zmieniona animacja przeładowania i strzelania Mod zawiera dwa typy animacji do Chaser'a. Możesz wybrać jedną z nich. TRs301, SPSA-14 - poprawiona animacja SVDm-2ÄÂĹĄSVUmk-2ÄÂĹĄRP-74 - nowa animacja sprintu Pistolety - przyspieszone wszystkie animacje: wyciągania, chowania, przeładowania. - poprawiona animacja strzału DODATKOWE OPCJE ----------------------- Jeśli chcesz, aby martwi NPC'e mieli przy sobie nową amunicję GP100 i M1891/30 ammo, skopiuj zawartość folderu... Źródło: forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=8476
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plyanielka.opx.pl
|